Forum www.forumguildwars.fora.pl Strona Główna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUżytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   
Świat gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forumguildwars.fora.pl Strona Główna -> Guild Wars / Guild Wars Eye of the North
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kertis
Administrator
Administrator


Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Pon 16:11, 08 Lut 2010    Temat postu: Świat gry

Askalon

„Potężne królestwo Askalonu widziało już lepsze dni, upokorzone przez srogi atak Popielców. Waleczni bohaterowie spowolnili lecz nie zatrzymali hord najeźdźców. Znaczne siły wojskowe pod przywództwem króla Adelbern’a kontynuowały obronę narodów przez zagrożeniem. Kilka lat temu król i grupa bohaterów spowodowali upadek bogów Tytanów, czczonych przez Popielców. Jednak wraz z malejącymi siłami armii, prowadząc wojnę na wyczerpanie, przeciwnik spychał królewską armię coraz bardziej i bardziej na południe.”
„W tamtych okropnych czasach, grupa dzielnych Askalończyków zdecydowała się wydać walkę Popielcom atakując ich ojczyste ziemie. Jednostki te, stworzone w dużej mierze z ludzi, którym udało się uciec z niewoli Popielców, prześliznęły się za (a niektóre przebiły przez) linię wroga. Założyły rozwinięte bazy głęboko na terytorium Popielców, gdzie nękały najeźdźców oraz kierowały zapasy i żołnierzy z dala od Askalonu.”

Popielcy

„Popielców przytłoczyła śmierć ich bogów. Przez lata ich legiony były dowodzone przez kastę szamanów, która sprawowała władzę na rzecz Tytanów czczonych przez Popielców. Kiedy ludzcy bohaterowie pod wodzą króla Adelberna dowiedli, że istoty te są śmiertelne, spowodowało to spustoszenie w najwyższej hierarchii Popielców. Pojedyncze jednostki, a nawet całe grupy odcięły się od ortodoksji, ale każdy heretycki bunt był tłumiony przez religijne władze.”
„Nawet teraz pomiędzy Popielcami panuje niezgoda. Szamani pozostają jednakowo wyczuleni na przejawy herezji i rebelie we własnych szeregach nawet, gdy są zdeterminowani do zniszczenia Askalońskiego ruchu oporu.”

Kryta

„Białe Opończe również doświadczyły strat, kiedy spadła maska boskości z ich bóstw, ukazując je jako potężne lecz śmiertelne istoty. Na skutek tego odkrycia Kryta pogrążyła się w wojnie domowej gdzie Lśniące Ostrza walczyły o przywrócenie do władzy starego rodu królewskiego.”
„Pomimo ofiar, mocno okopana Biała Opończa pozostała przerażającym wrogiem. Niezdolne do bezpośredniej konfrontacji militarnej Lśniących Ostrz rozesłały agentów po Tyrii w poszukiwaniu nowych broni i sprzymierzeńców aby odwrócić koleje walki. Każda strona ślubowała pokój w Tyrii bez względu na koszty.”

Krasnoludy Deldrimorskie

„Król Jalis Ironhammer przywrócił porządek w Dreszczogórach, rozpraszając i wykorzeniając siły Stone Summit z Sorrow Furnace. Teraz zainspirowane przez odzyskanie Księgi Rubikonu, Krasnoludy Deldrimorskie zwróciły swoją uwagę ku Głębinom (Depths), rozległym podziemnym obszarom leżącym pod Tyrią. Księga przepowiada końcowy konflikt pomiędzy Wielkim Krasnoludem – ucieleśnieniem krasnoludzkiej rasy, a Wielkim Niszczycielem – istotą o niezwykłej sile i nieskończenie złej.”

Głębia

„Krasnoludy dostarczyły ograniczonych informacji o sekretach odkrytych pod ziemią. Wstępne raporty opisują ogromny połączony kompleks podziemny, nazywany przez Krasnoludy Głębinami Tyrii. Głębiny są kombinacją naturalnych jaskiń, wykopów Krasnoludów oraz innych podziemnych struktur mieszkalnych pozostawionych przez dawne cywilizacje, datowanych na czasy przed przybyciem ludzi do Tyrii.”
„Głębiny są połączone siecią magicznych bram pozwalających na szybkie podróżowanie poprzez mile kamienia i ziemi. Bramy te zostały stworzone przez istoty znane jako Asurowie. Niewiele wiadomo o tej razie, ponieważ jej członków nie widziano na powierzchni przez wieki, ale legendy sugerują, że są to małe istoty z wielkimi oczami i długimi uszami. Krasnoludy przypisują tym mistycznym stworzeniom również wielką siłę magiczną i niezwykłą inteligencję.”

Północ

„Krasnoludy zekspolorowały również całą długość Dreszczogór, nawet Dalekie Dreszczogóry na północy cywilizowanych krain. Król Jarlis we własnej osobie towarzyszył małej ekspedycji wysłanej w celu spotkania z przywódcami rasy Nornów, znanej dawnym Krasnoludom.”
„Te wysokie pół-olbrzymy z wyglądu generalnie przypominały ludzi, ale wykazywały niewielkie zainteresowanie sprawami ras żyjących poza górami. Gwałtowni w swej niezależności Nornowie nie są zorganizowani w jeden naród. Zamiast tego przywiązują ogromną wagę do indywidualnej siły i umiejętności walki. Najsławniejsi łowcy wśród ich rasy zakładają domostwa, które stają się oazami bezpieczeństwa, ale nie rządzi pojedynczy Norn i żaden nie pragnie władzy. Obie płcie polują i walczą, a fizyczna siła jest najbardziej docenianą cechą współmałżonka.”
„ Nornowie czczą duchy zwierząt. Wielkie zwierzęta północy - Wilk, Orzeł, Sowa i Kruk – każde ma towarzyszącego ducha, ale najpotężniejszym z nich jest Niedźwiedź, którego łączy specjalna więź z wszystkimi Nornami. Krasnoludy doniosły, że Nornowie potrafią „stać się niedźwiedziami” zmieniając kształt na ogromny aspekt niedźwiedzia. Ta forma daje im jeszcze większą siłę w walce niż można sobie wyobrazić. Czy informacje te są prawdziwe, czy są tylko bajką, nie zostało jeszcze potwierdzone.”

Krąg się zamyka

„Ziemie Ludzi w Krycie i Askalonie doświadczyły wielu zmian w ciągu ostatnich sześciu lat. W tym czasie pojawienie się nowych ras i dodatkowe zagrożenia jeszcze bardziej zdestabilizowały rozdarte wojną krainy. Szczególnie srogie Krasnoludy widziały wszystkie problemy jako znaki i zapowiedzi nadchodzącego wielkiego konfliktu. Wierzyły, że cykl świata obraca się ku końcowej konfrontacji, oraz że ani człowiek ani Krasnolud nie zostanie oszczędzony kiedy to nastąpi.”
„Raporty pozostawiają te pytania bez odpowiedzi i z upływem lat nowe zagrożenia mogą zostać odkryte. Nadal pozostaje faktem, że ludzkość i cała Tyria zostały na zawsze zmienione przez Spopielenie i świat nie do końca podniósł się po tym uderzeniu”


„Czas płynie”
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Albel
Nieznajomy
Nieznajomy


Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Pią 15:59, 12 Lut 2010    Temat postu:

Napisałeś sie przy tym, Smile ale nie na darmo super opis ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.forumguildwars.fora.pl Strona Główna -> Guild Wars / Guild Wars Eye of the North Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin